FAQ
1. Czy można palić w pokojach?
Wszystkie nasze pokoje są przeznaczone dla osób niepalących, osoby palące natomiast mogą swobodnie korzystać z ogólnodostępnego tarasu widokowego.
2. Czy pokoje są z balkonami?
Żaden z naszych pokoi nie posiada balkonu, jednak posiadamy duży, ogólnodostępny taras widokowy.
3. Czy w pokojach jest lodówka?
W każdym pokoju znajduje się mała, zabudowana chłodziarka.
4. Czy hotel ma salę zabaw dla dzieci?
Błękitny Żagiel nie ma Sali zabaw ale jeśli dzieci bardzo chcą poskakać, pohuśtać się czy pozjeżdżać na zjeżdżalni to zapraszamy na ogromny plac zabawy na plaży miejskiej znajdującej się ok 100m od naszego obiektu.
5. Czy hotel ma basen?
Nie posiadamy basenu jednak mamy najbliższą odległość do morza i plaży.
6. O której godzinie można się zameldować i do której należy się wymeldować?
W naszym obiekcie można się zameldować już od 15:00, wymeldowanie natomiast jest o godzinie 11:00.
7. Czy można płacić kartą?
Jak najbardziej – wszystkie karty mile widziane, nawet te amerykańskie.
8. Czy można wziąć fakturę na firmę za pobyt?
Można wziąć fakturę na firmę za pobyt – dla ułatwienia życia naszych gości oraz naszego prosimy o taką informację jak najszybciej.
9. Czy można wziąć fakturę na firmę za posiłek w restauracji?
Można wziąć fakturę na firmę za posiłek w restauracji. Aby otrzymać fakturę należy zgłosić taką chęć przed wystawieniem rachunku.
10. Czy pokoje mają łazienkę czy jest jedna wspólna na korytarzu?
Każdy pokój posiada swoją łazienkę z prysznicem – na wyposażeniu znajdują się też ręczniki dla każdej osoby (mały i duży).
11. O której najpóźniej można się zameldować?
Recepcja czynna jest całą dobę, jednak przy bardzo późnych zameldowaniach prosimy o taką informację, abyśmy się nie martwili.
12. Czy w nocy mogę kupić coś z baru?
W godzinach nocnych recepcja chętnie służy pomocą i może zaserwować napoje.
13. W jakich godzinach jest otwarta restauracja?
Spożywać nasze pyszne śniadania można już od 07:00 do 10:00, w weekendy od 08:00 – 11:00. Natomiast obiady śmiało można jeść od 13:00/15.00 do 21.00 w zależności od sezonu.
14. Czy mogę gdzieś wypożyczyć rower?
Najbliższa wypożyczalnia rowerów znajduje się przy ulicy Władysława IV 46, ok. 1km od naszego obiektu (ok. 15 minut pieszo). Następna wypożyczalnia znajduje się przy ulicy Skośnej 12, ok. 4km od naszego obiektu (ok. 10 min samochodem).
15. Czy jest dostępne żelazko?
Posiadamy żelazko i deskę, które są dostępne w hotelowej recepcji.
16. Co mogę zjeść w restauracji hotelowej?
Mięso, sałatki, zupy krem, ryby, owoce morza – we wszystkich tych potrawach specjalizuje się nasz wyśmienity szef kuchni z ogromnym doświadczeniem. W karcie można znaleźć dania wykwintne oraz te mniej wyszukane – dla każdego coś dobrego!
17. Czy drzwi do hotelu są zamykane na noc?
Drzwi do hotelu są zamykane na noc, jednak zawsze jest ktoś aby je otworzyć.